fredag, augusti 29, 2008

Formex höst-08

Så var höstens Formex avklarad för min del. Kom hem sent igår kväll med ankfötter! =)

Mässan är större i år med nästan 900 utställare så egentligen var det lite optimistiskt att tro att vi skulle klara av det på en dag, men eftersom jag inte gjorde några inköp nu så fick en dag räcka. Kom hem med en fullastad kasse med kataloger, så nu ska jag sätta mig och sålla och försöka hitta godbitarna. Ska ju även åka på inköp till Holland senare höst så jag försöker att begränsa mina inköp här hemma.

Trenderna som är tydliga är ekologiskt och traditionellt. Bilderna är från trend-utställningen.

Hoppas att ni får en skön fredag, här i Skövde är det Matfestival så ikväll blir det god mat!

:) Maria


1 kommentar:

A Seaside House sa...

Åja kan forstå du er lei i beina etter det:) Mye å se over med, men sikkert veldig spennende å se de nye trendene! Ha en finfin kveld:)