måndag, december 29, 2008

Gott nytt år!


Så har ett helt år runnit förbi i en rasande fart och för min del har det varit ett händelserikt år....

Jag stängde min butik och hoppades att jag skulle varit i gång med den nya, men så blev det inte.

Jag har träffat kärleken...=)

Har tyvärr inte hunnit blogga så mkt under julhelgen pga att jag har lagt min energi på min familj men det ska bli bättring på det. Åker på Formex-mässan om 2 veckor och då tänkte jag prova på mobil-bloggning för första gången. Får se hur det går :)....

Hoppas att ni alla får en riktigt härlig nyårsafton!!


Gott nytt!


:) Maria

2 kommentarer:

Mallis in real life sa...

Det är busy times helt enkelt.

Vad kul med kärleken hörru. ;)

Gott nytt år på dig.

AGENT 77 sa...

grattis kärlek är härligt den måste upplevas..önskar dig ett gott nytt år!!!

kram E