söndag, maj 09, 2010

Bröllop..

Om 13 dagar är det dags....då gifter jag mig med min stora kärlek. Den dök upp sent i livet...eller tidigt om man vill...Vi gick skolan ihop, från lekis till 9:an och hängde ihop ett par år på högstadiet men livet ville att vi skulle gå skilda vägar...och för 1 år sen träffades vi igen och det klickade genast, vi kände båda att vi hade hittat hem, att allt föll på plats. Han friade till mig ett par månader senare och vi bestämde att vi ville gifta oss ganska snart så valet föll på pingstafton. Nu är det bara att hoppas att vädret vänder, jag vill inte att det ska regna på min bröllopsdag men ordspråket säger ju i och för sig att regnar det i brudkronan betyder det tur.... Alla bilder kommer från Rodney Smith









1 kommentar:

Mallis in real life sa...

Åh, lyckliga du.

Jag hoppas sannerligen kunna vara med denna dag och dela er glädje, men nu hänger det på lillkillen i magen. Hoppas innerligt att han kommer i veckan nu.

Kram på dig