måndag, juni 09, 2014

I'm back!

Efter en tids frånvaro är jag tillbaka! Jag har haft mycket annat omkring mig och inspirationen  har inte riktigt infunnit sig...men nu är den tillbaka och jag lovar er läsare att jag ska försöka att uppdatera med inspirerande inlägg så ofta jag bara kan .
Dagen börjar med lite inspirerande bilder på hallar....för vad är mer välkomnande än en snygg och mysig hall?
Naturligtvis i mina favoritnyanser svart, vitt och sand.
Hoppas att ni alla får en fantastisk dag så hörs vi snart igen :)

Well, hello! After being absend from the blog for sometime I'm back. I have bin lacking inspiration and not had the time, but am I back and I will try to write as often as I can and give you wonderful inspiration.,
Today I give you some inspiring hallways and entryways....and all in my favorite-colours black, white and sand..
Hope you all will have a great day  :)









Inga kommentarer: